Diriginte SEO

diriginte seo daseo
Serviciul de Diriginte SEO este special creat pentru companiile care au implementat deja solutii de optimizare SEO asupra website ului lor, insa isi doresc o a doua parere.
Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau si sa fii mai sus in cautarile pe Google? Vrei sa cresti, sa te dezvolti si sa devii cat mai vizibil in online? Te putem ajuta!

Alegerea unui partener de incredere si totodata sustenabil pe partea de SEO este mai mult decat necesara pentru orice companie cu prezenta online.

Cel mai probabil ai ajuns aici pentru ca ai un business online si pentru ca ti-ai dat seama cat de important este ca serviciile si produsele tale sa ajunga la cat mai multi potentiali clienti.

Si pentru ca probabil ai realizat ca optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare se numara printre cele mai mari avantaje de care poate beneficia afacerea ta online.

Serviciul de Dirigente SEO este ca si mersul la doctor. Il poti face periodic, ca preventie, sau cand website-ul tau are deja probleme. Ca si in cazul oamenilor, este mult mai usor si mai bine sa ii faci o verificare periodica si sa il mentii cat mai ‘’sanatos’’, decat sa lasi problemele sa apara si sa incerci sa le repari cand deja e prea tarziu.

Daca ai in desfasurare o campanie de optimizare SEO si doresti sa fii 100% sigur ca actiunile pe care le desfasoara vor avea un impact pozitiv asupra afecerii tale, Serviciul de Diriginte SEO este pentru tine!

Ce inseamna Diriginte SEO?

Audit Off Page
Optimizarea Off Page presupune un proces de link building. Adica generarea de cat mai multe link-uri externe de calitate spre site-ul tau optimizat.
SEO ON PAGE
Acest serviciu consta in modificarile aduse in codul unei pagini web, astfel incat sa fie optimizata si indexata corect in motoarele de cautare
Audit Tehnic
Obiectivul auditului tehnic SEO consta in depistarea aspectelor care ar putea imbunatati calitatea website-ului, atat pentru utilizatori, cat si pentru crawlerele motoarelor de cautare.

In ce consta acest serviciu?

Analiza SEO este creata pentru afacerile care desfasoara o campanie SEO si care isi doresc o a doua parere in legatura cu actiunile realizate, precum si o vedere de ansamblu asupra concurentei si actiunilor acesteia. Te ajutam cu o noua perspectiva asupra business-ului tau si cu o altfel de viziune. Dupa ce iti prezentam rezultatele analizei, tu decizi daca le vei implementa impreuna cu noi sau cu agentia SEO cu care deja colaborezi.
administrare-website

Serviciul de Diriginte SEO are rolul de a:

  • verifica in amanunt daca exista factori care ar putea bloca evolutia site-ului tau;
  • observa eventualele probleme de indexare si de accesibilitate;
  • determina situatia actuala a site-ului (On Page si Off Page), pentru comparatii ulterioare;
  • stabili anumite directii de urmat.

Identificam aspectele/problemele ce trebuie imbunatatite, iti explicam de ce si venim cu solutii. In cazul in care decizi sa colaborezi cu noi, iti punem la dispozitie un expert SEO care iti explica in detaliu toti pasii necesari pentru corectarea strategiei de optimizare SEO.

Am luat nastere din dorinta de a le oferi inclusiv oamenilor de afaceri ca si tine un partener de incredere care sa ii faca vizibili in online. Prin serviciile oferite de agentia noastra, te transformam dintr-un simplu nume de pe o lista de cautari pe Google intr-un brand cu o strategie completa si o pozitionare redutabila.

Dispunem de o multitudine de instrumente de top pentru a realiza o analiza completa si detaliata, care, in simbioza cu expertiza specialistilor nostri SEO, iti vor ajuta afacerea sa fie vazuta mai bine de motoarele de cautare, sa fie mai usor de accesat si utilizat de catre clienti.

Cand sa apelezi la serviciul de Diriginte SEO?

Tu stii cat de bine este construit site-ul tau? Daca se conformeaza indrumarilor Google si normelor web? Poti sta linistit daca nu stii aceste lucruri? Asigura-te ca nu lasi nimic la voia intamplarii si detii controlul afacerii tale online. Solicita un audit pentru site-ul tau:
analiza-competitiei

Cand colaborezi de o perioada de timp cu o agentie SEO, dar rezultatele intarzie sa apara

Cand agentia cu care colaborezi ti-a promis pozitionarea in Top 10 sau Top 5 Google intr-un timp foarte scurt

Cand agentia SEO nu este transparenta

Cand nu primesti rapoarte de activitate

Cand pretul platit pentru serviciile SEO nu se reflecta intr-un nivel crescut al vanzarilor.

Identificam factorii blocanti care impiedica indexarea corecta a site-ului si evolutia sa in clasamentul Google, tinand cont de strategia de cuvinte cheie, recomandarile SEO On Page (teoretice si practice), recomandarile SEO Off Page, urmarirea si analizarea rezultatelor.

Analiza noastra SEO nu este generata automat cu diverse tool-uri disponibile pe Internet, ci este o analiza in adevaratul sens, complexa si completa a site-ului tau. Chiar daca folosim diverse tool uri performante, cu plata, instrumente de analiza On Page si Off Page, rapoartele Dirigintelui SEO sunt verificate manual, precum si interpretate – ceea ce niciun tool nu o poate face in mod automat.

Venim de fiecare data cu solutii personalizate, recomandarile noastre fiind bazate pe experienta vasta in SEO. Stim ce mai functioneaza si ce nu mai functioneaza in SEO, iar cu fiecare analiza in site si off site realizata colectam informatii pretioase si identificam cu succes problemele care necesita rezolvare.

Ce face un audit SEO

Daca ai o afacere expusa in mediul online prin intermediul unui site, cu siguranta ca ai dat de reclame sau email-uri cu oferte pentru un audit SEO. Efectuat cu regularitate pentru site-ul tau, auditul SEO, una dintre uneltele esentiale de marketing, iti creste afacerea online.

Cu un audit SEO, identificam zonele din site-ul tau care nu se bucura de o performanta buna. Prin  auditul SEO din Serviciul de Dirigente SEO analizam modul in care site-ul se pozitioneaza in motoarele de cautare, urmarind, astfel, mai multe elemente esentiale, printre care, cuvintele cheie, calitatea continutului si tipul paginilor din site.

Spre exemplu, in urma unei analize SEO, putem descoperi ca nu folosesti cuvintele cheie potrivite pentru domeniul afacerii tale si pentru a-ti face site-ul cunoscut celor care ar putea fi interesati de el. In urma identificarii unei astfel de probleme, realizam un research pentru a gasi pentru tine cea mai buna solutie si cele mai potrivite cuvinte cheie pe care le poti folosi.

Spunem asta, deoarece un audit in cadrul agentiei noastre nu inseamna doar semnalarea si recunoasterea problemelor, ci implica din partea noastra gasirea unor solutii sustenabile si aplicarea lor. Totul este un proces complex, al carui scop este crearea celei mai eficiente strategii SEO care sa te plaseze in topul cautarilor Google prin metode organice.

Pe langa cuvintele cheie, analizam elemente de SEO On Page (URL-ul, titluri, tag-uri, meta titluri, meta descrieri, etc.), elementele SEO Off Page si alte aspecte tehnice legate de SEO care privesc sitemap-ul, uzabilitatea, backlink-urile, ca de altfel, viteza de incarcare si alte elemente.

Atunci cand ne luam angajamentul unui audit SEO, fie el On Page, tehnic sau Off Page, il facem cu cea mai mare responsabilitate, astfel ca poate dura chiar si cateva ore bune pentru a atinge toate punctele.

In momentul in care ai un website, mai nou sau mai vechi, cu care vrei sa incepi o promovare online,  iti recomandam sa verifici daca acesta corespunde din punct de vedere SEO. Acest lucru il poti face prin Serviciul de Diriginte SEO, printr-un audit realizat atent si eficient de expertul nostru.

Serviciul de Diriginte SEO consta intr-un:

Audit On Page

SEO On Page reprezinta doar o parte a promovarii online. Acest serviciu consta in modificarile aduse in codul unei pagini web, astfel incat sa fie optimizata si indexata corect in motoarele de cautare. Pentru a fi afisat, este important sa te aliniezi politicilor de indexare, intrucat motoarele de cautare au doua functii esentiale – crawleaza si construiesc o baza de date in timp real si genereaza totodata o lista de raspunsuri relevante pentru utilizatori. O pagina apare in rezultatele motorului de cautare pentru ca site-ul are o pagina care mentioneaza acei termeni cautati.

Factorii SEO On Page reprezinta piatra de temelie pentru campania ta SEO, chiar daca au o relevanta mai mica decat Off Page-ul. Acestia sunt diferentiatori in cazul in care iti doresti sa ajungi in primele pozitii din Google, indiferent de cat de completa si calitativa este strategia de link building.

Expertul SEO analizeaza toti parametrii tehnici ai website-ului pentru a identifica care dintre acestia il impiedica sau il blocheaza sa obtina o mai buna vizibilitate in motoarele de cautare.

In functie de ce anume constata in urma analizei, sunt incluse in cadrul Serviciului de Dirigente SEO recomandari si solutii de implementare pentru a remedia sau debloca piedicile in indexare sau in cresterea in pozitionari.

Prin auditul On Page identificam:

– Keyword urile cu care sunt optimizate paginile website ului

– Erorile de content duplicat, meta titlu duplicat sau meta descriere

– Internal linking ul

– Optimizarea imaginilor (pentru a aparea in cautarile de imagini, fiecare imagine din website trebuie sa fie optimizata)

–  Folosirea corecta a blogului. Blogul este foarte important deoarece, folosindu-l corect, atragem trafic organic relevant

–  Cuvintele cu care rankeaza website ul tau

– Implementarea schema.org pe elementele cele mai importante ale website ului

– Analiza contentului, prin care identificam daca contentul actual este relevant si in concordanta cu meta urile

– Mini keyword research ul, prin care incercam sa stabilim daca directia website ului este buna sau nu

– Implementarea elementelor schema.org.

O parte din cerintele Google la nivel de On Page vizeaza experienta utilizatorului, astfel ca, pentru a le imbunatati experienta sunt necesare diverse implementari la nivelul site-ului tau care vor rezulta in urma auditarii On Page. O experienta buna a utilizatorilor cu site-ul determina si cresterea ratei de conversie pe site.

Audit Tehnic

Obiectivul auditului tehnic SEO consta in depistarea aspectelor care ar putea imbunatati calitatea website-ului, atat pentru utilizatori, cat si pentru crawlerele motoarelor de cautare. El acopera aspectele importante de care au nevoie website-urile si aplicatiile web moderne. Cu ajutorul auditului tehnic SEO, profiti la maximum de ceea ce ai deja – de la revizuirea arhitecturii site-ului si a codului, pana la analiza performantelor sale tehnice si organice.

Prin analiza tehnica a site-ului masuram capacitatea acestuia de a fi accesat de motoarele de cautare. Ne asiguram ca sitemap ul website ului este corect implementat si robots.txt sunt prezenti si configurati corecti.

Auditarea si optimizarea tehnica privesc factorii cu un impact direct asupra abilitatii motoarelor de cautare de a face crawl, respectiv, de a interpreta, indexa si pozitiona in rank uri website-ul tau.

 

Indiferent de tehnologia pe care o folosesti, iti promitem ca suntem o agentie tehnica de SEO capabila sa optimizeze pentru motoarele de cautare si sa te sprijine sa-ti optimizezi performanta in online, in rezultatele organice.

Metodologia auditului tehnic se bazeaza pe:

  • Sitemap XML – ne asiguram ca este corect implementat
  • Existenta fisierului Robots.txt – implementat si corect configurat
  • Eventualele probleme aparute din cauza javascript, css, etc.
  • Viteza de incarcare – ne asiguram ca viteza de incarcare este in parametrii corespunzatori si revenim cu sugestii privind inbunatatirea ei
  • Identificarea problemelor de redirectionare pagini
  • Utilizarea unui certificat SSL
  • Existenta continutul duplicat si a celui copiat
  • Specificarea limbii utilizatorului
  • Link uri nefunctionale (broken).

Audit Off Page

Optimizarea Off Page presupune un proces de link building. Adica generarea de cat mai multe link-uri externe de calitate spre site-ul tau optimizat. Cum? Prin inscrierea in directoare de articole si distribuirea de articole, postari pe blog, colaborarea cu influenceri, marketing in social media si link-uri reciproce prin intermediul newsletter-elor.

Strategia cea mai potrivita pentru optimizarea Off Page o calculam pornind de la tipul de afacere si concurenta site-ului. Astfel, trebuie sa decidem ce tip de materiale (de informare sau de educare) folosim si cand, unde sa le publicam, cum sa le corelam cu retelele de socializare pentru a-ti creste notorietatea site-ului si asa mai departe.

Analizam profilul de backlink-uri al website-ului pentru a identifica semnalele externe, pozitive si negative. Analizam, de asemenea, ancorele utilizate si competitia din punct de vedere al profilului de link uri si al pozitionarilor.

In functie de informatiile adunate si concluziile rezultate, includem in Campania SEO cea mai potrivita  strategie SEO Off Page (Offsite) care sa promita dezvoltarea profilului de backlink-uri al website-ului.

Prin auditul Off Page:

  • Verificam numarul de link uri externe, puterea lor si spam score ul
  • Identificam oportunitati noi pentru afacerea ta (focus pe Google My Business, Facebook, etc.)
  • Verificam prezenta si performanta in retelele de socializare
  • Analizam competitorii dupa:
      • Numarul de referring domains
      • Numarul de backlinkuri
      • Cuvintele similare cu care rankeaza
      • Identificam strategia de link building
      • Cream strategii de link building speciale pentru fiecare nisa in parte.

Stim ca pentru tine, care nu lucrezi in aceasta nisa, termenii tehnici de SEO pot fi o adevarata provocare. Din acest motiv, dupa auditul tehnic, vom stabili o intalnire atent pregatita de expertii SEO in care iti vom explica termenii intr-un mod familiar.

Nu facem risipa cand vine vorba de resurse, nu facem audituri interminabile, ci iti punem la dispozitie o lista cu cele mai importante obiective, pe care le prioritizam in functie de impactul pe care ele le pot avea asupra rezultatelor.

De ce sa apelezi la un expert seo prin intermediul serviciului Diriginte SEO?

A doua parere nu strica niciodata. Din experienta noastra stim ca pot aparea erori in optimizarile efectuate, astfel ca prin acest serviciu se poate identifica daca cele mai bune practici au fost implementate.

  • Serviciul Diriginte SEO este creat pentru detinatorii de website uri care nu sunt siguri de munca lor sau a agentiei cu care lucreaza. Apeland la o a doua parere, obtii o evaluare de baza a site-ului tau, o privire de ansamblu care te poate ajuta la dezvoltarea afacerii si care te poate duce pe primul loc in Google.

Experti in domeniu! Un prim motiv pentru care sa apelezi la expertii nostri SEO consta in vasta experienta pe care acestia o au in Audituri Web. Echipa noastra construieste site uri web de succes inca de la inceput, verificate frecvent si imbunatatite incontinuu.

Rapiditate. In functie de auditul dorit – rapid sau extensiv – te asiguram ca folosim toate resursele disponibile si vei primi rezultatele in cel mai scurt timp. Iti oferim feedback prompt si complet la orice intrebare ulterioara venita din partea ta.

Documentare ampla. Toate tipurile de audit ofera datele statistice cerute si o interpretare a lor. De aici nu este exclusa nici lista cu lucruri de efectuat pentru o mai buna intelegere a problemelor de pe site si implicit, solutionarea lor.

Prezentare organizata. Toate informatiile sunt prezentate intr-un mod organizat si cuprind specific ceea ce am putea optimiza la site-ul tau. Identificam aspectele care necesita atentia noastra imediata si le prioritizam, in cazul in care incepem o colaborare.

Recomandarile cuprinse in raportul de audit al expertului SEO

Chiar daca ai la dispozitie mai multe tool-uri care te pot ajuta sa evaluezi singur performantele site-ului tau si afacerii tale online, cel mai indicat este sa apelezi la un specialist SEO.

El te va consilia cel mai bine cu privire la eventualele probleme ale site-ului si iti poate oferi, ulterior, si serviciile necesare pentru rezolvarea lor.

Spunem asta pentru ca poti avea un site foarte bine pus la punct vizual si tehnic, dar daca nu este indexat corespunzator de catre motoarele de cautare iti ramane nevizitat si, deci, inutil pentru scopul tau principal.

Folosindu-te de tehnicile noastre SEO, ii oferi sansa afacerii tale sa devina vizibila online, sa atraga vizitatori si potentiali clienti. Cu cat site-ul este indexat mai bine, cu atat si pozitionarea lui in Google va fi mai buna. Asta iti va aduce mai multe click-uri si vizite din partea celor interesati.

Expertul SEO iti pastreaza pozitia superioara in rezultatele organice, fiind vigilent la toate fluctuatiile din domeniul tau, la comportamentul utilizatorilor care se schimba de la zi la zi, la actualizarile frecvente ale motoarelor de cautare si la strategiile de marketing ale competitiei.

Recomandarile cuprinse in raportul de audit al expertului nostru SEO includ sugestii pentru:

  • Imbunatatirea rezultatelor de cautare. Ne referim, aici, la cresterea pozitiei sau plasarea pe pozitii avantajoase in motoarele de cautare;

 

  • Imbunatatirea scorului de calitate, pentru optimizarea organica si reducerea costurilor pe click in cazul campaniilor Google Ads;

 

  • Imbunatatirea constanta a continutului paginilor de categorie si produs;

 

  • Tehnicile ce determina actiuni fundamentale SEO asupra produselor si serviciilor (optimizare si mentenanta);

 

  • Oportunitatile Offsite, prin identificarea link urilor toxice si recomandari link building;

 

  • Operatiuni de marketing online recomandate (operatiuni, canal media, frecventa, estimare cost, previziuni rezultate conform instrumentelor de estimare);

 

  • Prezentarea lucrarilor in functie de eficienta, importanta si costuri, pentru facilitarea deciziilor de implementare si a etapelor de implementare.

 

Cand recomandam Serviciul de Diriginte SEO?

Atunci cand nu ai un site optimizat SEO, cel mai probabil vei pierde un numar semnificativ de vizitatori si potentiali clienti.

Din acest motiv, iti recomandam sa ceri o a doua parere cel putin o data sau de doua ori pe an, precum si de fiecare data cand asupra site-ului tau au loc schimbari importante.

Noi iti recomandam Serviciul de Diriginte SEO mai ales in cazurile in care:

  1. Traficul organic al website-ului tau (traficul din motoarele de cautare) a scazut. Motivele pot fi variate: modificari recente, evenimente tehnice majore, redesign, legaturi continut, legaturi externe, versiune noua lansata, refacere integrala, restructurare/rebrand-ing a website ului.
  2. Te pregatesti sa incepi sau ai inceput o campanie de promovare online prin Google Ads, caz in care expertul SEO te poate ajuta la marirea performantelor si reducerea costurilor companiei tale.
  3. Infrastructura tehnica a website-ului este invechita, avand in vedere ca tehnologiile folosite pot provoca erori sau ingreuna accesul robotilor motoarelor de cautare si a utilizatorilor. Iar acest continut blocat sau ascuns iti poate provoca probleme de indexare.
  4. Continutul site-ului este invechit. Cele mai frecvente situatii: cuvintele cheie pe care le utilizezi intr-o anumita pagina si care nu mai au relevanta.

O analiza completa a unui website inseamna mai mult decat un document cu numere si statistici. In urma ei primesti evaluarea unui expert SEO care a examinat in amanunt site-ul tau, atat cu ochiul liber, cat si cu unelte de analiza.

El iti spune ce e bine si ce e gresit pe website folosindu-si experienta in SEO si online marketing. De la el vei primi o prezentare detaliata si complete, cu specificatiile necesare pentru fiecare din caracterisiticile date, precum si recomandari in urma analizei proiectului dat.

Pentru orice alt ajutor, dincolo de actiunile incluse in Serviciul de Diriginte SEO, iti stam intotdeauna la dispozitie cu alte servicii pe care le adaptam nevoilor proiectului tau, pe care le putem discuta si dezvolta ulterior realizarii analizei din cadrul Serviciului de Diriginte SEO.

Afla mai multe completand formularul

Descopera ofertele noastre curente

Echipa noastra te va ghida in a alege cel mai corect pachet.

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare. Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).

Mesajul a fost trimis