Daca simti ca site-ul tau poate mai mult si iti doresti sa fii prezent pe primele pozitii cu el, atunci ai nevoie de optimizare seo. Fie ca ai deja sau intentionezi sa creezi un website, noi te ajutam sa il dezvolti ori sa ii aduci imbunatatiri.
Tu cum ti-ai cauta afacerea pe Internet? Probabil ca acum iti vine in minte Google, motorul de cautare cu care majoritatea dintre noi incepem o cautare in online. Si este firesc, intrucat, in Google, cererea se intalneste cu oferta. Sau, altfel spus, comerciantii cu doritorii de servicii/produse.
Crestere trafic organic
Redu bouncerate-ul
Average Visit Duration - Increase
Pages Per Session - Increase
Pentru ca site-ul tau sa devina ‘’oferta’’ si sa ajunga in primele rezultate ale cautarilor, ai la dispozitie serviciile noastre de optimizare, de care deja beneficiaza numeroase site-uri si magazine online. Suntem o echipa tanara care se mandreste cu rezultate concrete si increderea clientilor castigata prin dedicare si multa munca.
Pe majoritatea clientilor nostri i-am transformat in lideri pe nisele in care activeaza, si asta pentru ca am depus nu doar responsabilitate, ci si multa daruire si pasiune. Indiferent ca esti la inceput de drum sau reprezinti un brand cunoscut, ne poti contacta. Te putem ajuta sa obtii pozitii bune in Google si implicit, mai multe vanzari!
Ce este un motor de cautare si de ce conteaza pentru site-ul tau?
Lucrurile nu sunt lipsite de speranta daca doresti sa iti optimizezi site-ul pentru motoarele de cautare. Ca sa intelegi mai bine totul, incepem prin a-ti spune ca un motor de cautare este, aparent, un site ca oricare altul.
In fapt, insa, vorbim de un sistem de tip software foarte performant care, tie, ca utilizator care ai facut o cautare pe Internet, iti returneaza o lista de site-uri ordonate in functie de relevanta, folosind o serie de cuvinte – cheie.
Si pentru a intelege in cel mai simplu mod ce este un motor de cautare, dincolo de aspectele tehnice, te facem sa intelegi cum utilizam Google. Daca introducem cateva cuvinte cheie care sa reprezinte cel mai bine ceea ce cautam, motorul de cautare (Google) ne returneaza un numar de rezultate.
Primele rezultate din pagina sunt platite. Reclame platite. Marcate ca atare, pentru ca noi, ca utilizatori, sa stim care sunt reclamele si care sunt rezultate organice. Dar nu toate cautarile afiseaza reclame, ci si rezultate organice, care vin dupa aceste rezultate platite.
Pentru aceste rezultate organice la care nu trebuie sa platesti ca sa apari in primele rezultate pe Google lucram si noi la algoritmi performanti care sa returneze cele mai relavante pagini web, respectiv, site-ul tau.
Atunci cand iti optimizam site-ul, sunt 2 elemente majore de care tinem cont:
- Optimizarea On Page (modificarile si imbunatatirile aduse paginilor site-ului tau – optimizarea structurii, titlurilor, subtitlurilor, continutului, imaginilor);
- Optimizarea Off Page (actiunile realizate pe alte site-uri de pe Internet, cu beneficii pentru site-ul tau de prezentare sau magazinul online – factorii ce tin de constructia link-urilor prin care site-ul se pozitioneaza mai bine in motoarele de cautare).
Ai fi tentat sa crezi ca ele sunt in opozitie? Nu este asa. Si nu poti alege intre ele.
Sa spunem, spre exemplu, ca ai o casuta cu o gradina. Imagineaza-ti urmatorul scenariu. Casa ta este foarte curata, dar gradina dezordonata si murdara. Degeaba ai o casa ingrijita si frumoasa in interior, daca exteriorul arata exact opusul, nu? Asa se intampla si cu site-ul tau. Degeaba il super optimizezi On Page, daca nu ii oferi suport si Off Page. Nimeni nu iti va vedea continutul frumos si calitativ, pentru ca nu vei atrage trafic.
Sau, sa luam un alt scenariu. Ai o gradina care arata minunat, dar casa este un real dezastru. Se intampla ca si in primul scenariu. Chiar daca reusesti sa atragi prin link-uri de calitate persoane pe site, exista riscul ca acestea sa petreaca doar cateva secunde pe el. Ca atare, Google va primi un semnal ca site-ul tau nu are continut de calitate. Acest semnal se numeste ‘’bounce rate’’, despre care urmeaza sa discutam in randurile ce urmeaza – si care se refera la procentul de vizitatori care parasesc site-ul tau.
Tehnical SEO
SEO ON PAGE
SEO OFF PAGE
Pozitionari de Top in Google cu servicii optimizare seo
Iti punem la dispozitie servicii complete de optimizare, pe care le personalizam in functie de nevoile si preferintele tale. Suntem o agentie de promovare SEO si optimizare site cu focus pe cresterea traficului si brand-ului, care te pozitioneaza in topul Google. In cazul in care intampini probleme cu actualul site, te putem ajuta sa preiei controlul asupra lui.
Te afisam fara limite in fata clientilor tai! Spre deosebire de campaniile platite (Google Adwords), despre care am vorbit mai sus, la care afisarea pe cuvinte cheie este limitata de buget, geolocatie, device si ora, trebuie sa stii ca vizibilitatea organica – obtinuta prin optimizare seo – este nelimitata. Mai exact, vizibilitatea organica este in rezultatele SERP indiferent de ora, in orice locatie (tara/diaspora) si pe orice tip de device.
SERP sau Search Engine Results Page reprezinta pagina cu rezultatele din cautarile unui motor (de cautare), in functie de cuvintele cheie sau expresiile folosite. SERP este un termen foarte popular in randul webmasterilor care urmaresc mereu sa aiba o pozitie cat mai buna in SERP (in topul cautarilor), deoarece peste 80% dintre cei care folosesc Google sau alte motoare pentru a cauta ceva – produse si servicii online – nu trec de primele pagini cu rezultate.
Iar pozitia SERP a website-ului tau este influentata de mai multi algoritmi Google, ai caror parametri sunt influentati de optimizarea facuta ca la carte. Indiferent ca este vorba de un magazin online sau o pagina cu functii simple, echipa noastra iti dezvolta si optimizeaza site-ul. De asemenea, cream landing page-uri atragatoare, spre care sa iti fie directionat traficul. Printr-un landing page bine structurat, imbunatatim interactiunea cu clientii, ceea ce contribuie la generarea unui volum mai mare de accesari, respectiv, vanzari.
De ce sa iti optimizezi site-ul web?
De aceea, daca ai un site, trebuie sa stii ce inseamna optimizarea si cum te ajuta sa atragi clienti si sa te dezvolti. Stiai ca in lume peste 90% din experientele online incep cu o cautare? Iar daca apari pe prima pagina de cautare Google, sansele tale de a atrage clienti potentiali pe site sunt foarte mari!
- Un proces de optimizare seo (SEO) este intre site-ul tau si motoarele de cautare. Sa presupunem ca ai un articol despre ‘’echipamente medicale’’ si vrei ca motoarele de cautare sa iti claseze pagina/site-ul cu articolul respectiv pe prima pagina. Optimizarea este munca pe care trebuie sa o depui pentru ca Google sa iti arate site-ul in primele rezultate de cautare pentru un anumit cuvant-cheie.
Pentru ca website-ul sa iti aduca rezultatele dorite, si/sau sa te ajute in promovarea afacerii, trebuie sa fie optimizat si actualizat constant.
Acum, ca ai inteles principiile de baza ale functionarii motoarelor de cautare (Google sau orice alt motor de cautare), intregul proces de optimizare incepe sa prinda sens, nu-i asa?
Orice persoana tehnica sau non-tehnica iti va spune ca trebuie sa iti optimizezi site-ul web pentru ca:
̶ este cea mai ieftina sursa trafic, si cea mai buna;
Spunem ca este cea mai buna deoarece ne referim la faptul ca persoanele care intra pe website – ul tau, din trafic organic, il acceseaza deoarece ti-au gasit relevant website- ul. Astfel, iti cresc sansele de a vinde un produs/serviciu.
̶ imbunatatesti platforma pentru clientii tai, astfel incat toti utilizatorii sa aiba acces mai usor la serviciile si produsele oferite de afacerea ta care va castiga, bineinteles, notorietate, vanzari crescute si profit;
Ce obtii daca iti optimizezi seo website-ul?
Dupa, insa, cresterea va fi una exponentiala! Motivul este unul simplu: aproximativ 80% dintre cei ce cauta pe Google nu trec de prima si mai rar, a doua pagina. Este o realitate. De aceea, si site-ul tau trebuie sa fie prezent in primele rezultate ale motoarelor de cautare. Iar noi te ajutam sa iti imbunatatesti pozitia in cautari fara celebrele costuri per click. Dupa primele luni in care vei observa o crestere lenta in trafic, vei fi uimit de ‘’boom-ul’’ (cresterea exponentiala) pe care il va lua site-ul tau pe prima pagina, pe cuvintele cheie targetate.
Cu toate ca poti implementa procesul de optimizare seo si pe cont propriu, tinand cont de anumite sfaturi, noi iti recomandam ca optiune profitabila sa alegi o agentie specializata. Prin serviciile de optimizare oferite, noi iti garantam rezultate profesioniste, cresterea vanzarilor si o afacere infloritoare:
- Cresti notorietatea/expunerea business – ului tau
- Cresti vizibilitatea website -ului tau
- Poti creste rata de conversie
- Primesti trafic gratis, fara sa platesti nimic
- Cresti increderea in brand-ul tau
- Ajuti motoarele de cautare sa inteleaga mai bine website – ul tau.
Solutiile noastre de optimizare seo
Keyword research
Cuvintele cheie sunt cuvintele si frazele folosite de oamenii care fac o cautare pe Google sau alt motor. Ele raspund la o anumita intentie (de a se informa, de a cumpara) a celor care cauta. Site-ul/pagina care raspunde cel mai bine respectivei intentii apare cel mai sus in rezultatele cautarii.
Un website de prezentare poate avea intre 1-20 de pagini, sau de ce nu, chiar mai multe. Indiferent de numarul de pagini disponibile, vom optimiza fiecare pagina a website ului, astfel incat sa fie unica.
In functie de tipul de cautare efectuat de utilizatori, incepem prin atribuirea cuvintelor cheie pe fiecare pagina a site ului. Evitam canibalizarea cuvintelor cheie prin alegerea corecta inca de la inceputul proiectului.
Keyword research-ul este una din cele mai importante parti din optimizarea pentru motoarele de cautare. Aflam exact ce cuvinte cheie folosesc potentialii tai vizitatori/clienti pentru a cauta serviciul sau produsul tau. Alegand cuvintele cheie potrivite, nu doar ca vom atrage mai mult trafic, ci vom creste semnificativ si rata de conversie.
Intelegand cum cauta oamenii, le intelegem mai bine dorintele, temerile si obiectiile vizavi de serviciul sau produsul tau. Pentru noi este foarte important sa tinem cont de aceste intentii atunci cand alegem cuvintele cheie pentru optimizare seo, deoarece unele iti pot aduce vizitatori – persoane care se informeaza – in timp ce altele iti atrag clienti pregatiti sa cumpere.
Inainte de a alege cuvintele cheie si de a face keyword research, luam in calcul categoriile de cuvinte cheie existente care ne pot ajuta sa atragem mai multi clienti:
- Cuvinte cheie navigationale (contin numele brand-ului sau un cuvant cunoscut al brand-ului: iphone, YouTube, eMAG, etc.)
- Cuvinte cheie informationale (ne ajuta sa intram pentru prima oara in contact cu potentialii clienti: ‘’Cum sa’’, ‘’Ce este’’, Moduri prin care sa…’’, etc.)
- Cuvinte cheie comerciale sau de ‘’investigatie’’ (folosite din pura curiozitate: pareri, review, comparatie, cele mai bune + categorie produs, etc.)
- Cuvinte cheie tranzactionale (folosite atunci cand suntem pregatiti sa cumparam: cumpara, transport gratuit, cel mai bun pret pentru.., reducere, ieftin , oferta, etc.).
Pentru un keyword research potrivit pentru SEO, tinem intotdeauna cont de aspecte precum: numarul de cautari lunare, competitie, limbajul folosit de oameni, faza din procesul de vanzare in care se afla audienta, intentia utilizatorilor.
Folosim cuvintele cheie in titlu, meta descriere, continut, heading-uri (subtitluri), numele si descrierea pozelor, URL (adresa paginii), textul ancora al link-urilor (textul din link-uri), fara a le repeta in exces.
Scriem/rescriem meta titlurile si meta descrierile
Sa spunem ca intri pe un site. Ce vezi? Imagini si butoane frumoase. Ce vede Google? Un bloc mare de text, care, de fapt, e un limbaj de programare in care sunt cateva elemente pe care Google le ia in considerare pentru a intelege site-ul tau. Asadar, daca vrei ca Google sa inteleaga despre ce este site-ul tau si sa il aduca cat mai sus in rezultate, trebuie sa optimizezi aceste elemente cu ajutorul plugin-urilor, de care noi stim sa ne ocupam cel mai bine.
Pentru a optimiza titlul unei pagini – unul dintre cei mai importanti factori SEO – este necesar sa adaugam cuvantul cheie aici. Cream titluri scurte si cat mai atractive pentru om, asigurandu-ne ca site-ul tau sa primeasca trafic targetat, care sa influenteze rata de click si sa genereze cat mai multe conversii.
Meta descrierea este cea care afiseaza o scurta descriere in rezultatele cautarii, chiar sub titlu. Desi nu mai este un factor de ranking din punct de vedere SEO, ea reprezinta o ocazie importanta de a atrage vizitatorii pe site-ul tau. Convingem utilizatorul sa dea click prin folosirea unei descrieri scurte, dar relevante, printr-un cuvant cheie care sa atraga atentia.
Modificam contentul paginii
Fie ca vorbim de text, video, imagine sau audio, contentul este elementul cheie in jurul caruia se invarte optimizarea.
Analiza continutului este foarte importanta in orice strategie de optimizare seo. In termeni mai simpli, optimizarea continutului se refera la introducerea si repetarea unor cuvinte cheie in cadrul textului. Fie ca optimizam o pagina a unui serviciu/produs ori un articol pe blog, cuvantul cheie principal trebuie sa apara de cateva ori.
Cu toate astea, pentru a obtine pozitii fruntase in Google si a atrage trafic pe site-ul tau, este important ca acest continut sa raspunda intentiei de cautare a utilizatorului ori sa rezolve o problema a acestuia. Intr-adevar, in aceasta etapa verificam optimizarea in functie de strategia de cuvinte cheie, dar nu ne oprim aici.
Ne ajutam de experienta dobandita in SEO si realizam o analiza cu substanta, asigurandu-ne ca mesajul transmis este de calitate, ca nu este vorba de continut duplicat si ca site-ul tau transmite o informatie care merita citita.
Implementam inteligent si nativ amplasarea cuvintelor cheie in pagina, pentru a nu depasi bariera intre ‘’ Keyword stuffing’’ si ponderea (densitatea lor). Astfel de procedee sunt printre cele mai intalnite la majoritatea site-urilor, cele mai frecvente update-uri Google fiind de tipul SEO On-Page.
Strategia de internal linking
In optimizarea site-ului web este foarte important procesul de internal linking deoarece, prin acest procedeu, atribuim importanta paginilor din website.
Prin utilizarea link-urilor interne si a textului ancora putem atrage trafic de calitate, precum si pastrarea cititorilor pe pagini.
Stiai ca orice site care are mai multe pagini este conectat printr-o structura de link-uri interne? Un link intern conecteaza o pagina a site-ului tau cu o alta tot din interiorul site-ului web. Site-ul tau are o structura de ansamblu si o arhitectura ce pastreaza continutul structural logic.
Prin construirea de link-uri interne putem obtine pagini scanate si indexate de Google. Subliniem, astfel, importanta continutului din interiorul site-ului, intr-un mod in care atragem beneficii SEO care sa ne ajute in clasarea pe pozitii cheie in Google SERPs (Search Engine Results Pages).
- Un link intern este un sir de cod HTML care leaga o pagina a site-ului tau cu o alta din acelasi site.
Strategia de internal linking atrage avantaje de optimizare seo. De ce sunt importante link-urile interne in structura site-ului? Pentru ca sunt una dintre cele mai valoroase arme SEO care chiar functioneaza!
Ele aduc beneficii marete site-ului, precum:
√ Flux de autoritate. Un link intern trimite o legatura echitabila spre o alta pagina. Odata cu trecerea timpului, aceasta actiune construieste autoritate site-ului, facand mai eficienta structura de navigare.
√ Imbunatatesc indexarea site-ului web. Pentru a identifica site-urile indexate, Google crawlers urmaresc traiectoria link-urilor prin tot internetul. Daca site-ul tau dispune de link-uri interne, lui Google ii este mai usor sa gaseasca link-urile catre noile pagini de continut. Si indexarea va fi mai rapida, ceea ce va imbunatati pozitionarea in motoarele de cautare.
√ Scad rata de abandon. Un alt avantaj al link-urilor interne este ca scad rata de abandon (bounce rate) de pe site, ajutand la o crestere a timpului petrecut in interiorul site-ului web.
√ Palnie de salvare. Daca incearca vanzarea unui serviciu sau produs, un site poate fi structurat astfel incat link-urile interne sa trimita utilizatorii catre cele mai importante pagini despre produsul respectiv sau avantaje.
√ Adauga valoare continutului. Link-urile interne cu un text ancora adauga valoare continutului; textul ancora poate imbunatati valoarea link-ului prin adaugarea cuvintelor cheie si continut in procesul de legatura – linking process.
√ Ofera valoare utilizatorilor. Link-urile interne dn interiorul site-ului tau pot creste sansa ca cititorii sa petreaca mai mult timp aici si sa aiba incredere in informatia citita.
Verificam structura/ arborescenta website ului
Incepem prin a spune ca verificam structura/ arborescenta website ului , astfel incat sa fie usor de navigat si usor de inteles pentru motoarele de cautare. Cu cat structura este mai buna, cu atat mai mult va creste si sansa de a avea un rank (pozitie) inalt in motoarele de cautare.
O structura buna a site-ului permite vizitatorilor si robotilor motoarelor de cautare sa acceseze mai usor toate paginile site-ului. De altfel, robotii motoarelor de cautare se deplaseaza de pe o pagina a site-ului catre alta urmarind link-urile interne.
Prin urmarirea link-urilor, Google determina structura site-ului (relatia dintre pagini, categorii, postari si alt tip de continut). Asa descopera Google care pagini din site ar acoperi subiecte similare.
Fiecare pagina a site-ului trebuie sa contina un meniu de navigare cu link-uri catre principalele pagini ale site-ului, iar meniul trebuie sa contina si un link de intoarcere catre prima pagina, Homepage. Google urmareste structura site-ului in afisarea rezultatelor.
O regula de aur pentru noi:
O structura logica si puternica a site-ului trebuie sa satisfaca utilizatorul din punct de vedere cognitiv.
Incearca doar sa elimini culorile, fonturile, imaginile, grafica si spatiul alb – ce ramane? Doar o structura bine pusa la punct. Cu cat este mai util site-ul pentru utilizatori, cu atat este mai atragator si pentru motoarele de cautare.
Algoritmul Google foloseste informatii de la cautatori pentru a pozitiona site-ul tau. Atunci cand site-ul are valori CTR – rata de click – minime si un timp redus de stationare, el nu va performa in rezultate.
Pe de alta parte, atunci cand un utilizator gaseste site-ul tau ca fiind cel potrivit sa ii ofere informatia dorita intr-un mod cat mai accesibil (adica un site cu o buna structura), el ii va acorda atentie mai mult timp.
Noi iti asiguram o structura corecta a site-ului care sa reduca rata de respingere si sa imbunatatesca timpul de stationare, fapt care va conduce la un rank cat mai bun.
Nu mai este o noutate faptul ca o arborescenta a site-ului bine gandita trebuie sa permita accesarea informatiei din maximum 3 click-uri.
- structura arborescenta – categoriile stirilor/informatiilor, detalii specifice articolelor (date de publicare, autor, fotografii, comentarii, discutii), detalii specifice site-urilor (top articole citite, top articole comentate, articole inrudite, cautare in arhiva, numar vizualizari stiri, etc.).
In cazul unui site mic, putem opta pentru o ierarhie/structura logica, clasica: categorii si subcategorii. Aici, accesul la toate paginile site-ului este posibil direct din meniul de navigare.
In cazul unui site complex, putem face o legatura intre categorie si subcategorii prin sugerarea acestor pagini ce ar putea interesa utilizatorul. Astfel, putem implementa un sistem de tag-uri, precum cel de pe bloguri, sau putem crea un sumar al rubricii respective. In cazul site-urilor e-commerce complexe, putem lua in calcul implementarea unui sistem de filtre.
Folosim tool-uri performante pentru a creste vizibilitatea
Cu ajutorul instrumentelor dedicate de optimizare si a experientei specialistilor nostri, obtinem cele mai bune rezultate.
Astazi, procesul de optimizare este unul complex si necesita folosirea de instrumente cat mai puternice. Tool-urile gratuite pentru optimizare nu sunt o optiune pentru noi, deoarece stim ca nu sunt intotdeauna suficiente.
Ca agentie de servicii SEO profesioniste, investim constant in unelte/instrumente pentru optimizare eficiente, care ne ofera informatii de mare acuratete si joaca un rol esential in implementarea si conturarea unei strategii de optimizare sanatoasa.
De ce investim in aceste instrumente?
Pentru informatiile de mare acuratete pe care ni le ofera. Cu ajutorul lor, putem identifica erorile din site-ul tau, precum si oportunitatile pe care le putem exploata.
- Evitam variantele free, deoarece ele pot analiza un site in mod superficial, omitand probleme importante, precum cele care ne arata daca site-ul are risc de penalizare, daca viteza de incarcare este buna, care este situatia link-urilor sau erorile 404, si asa mai departe.
In al doilea rand, pentru respectul fata de tine si clientii nostri. Investim in tool-uri performante (varianta platita) pentru ca reprezinta o dovada de profesionalism si asumarea responsabilitatii ca suntem capabili sa obtinem obiectivele stabilite impreuna cu tine.
De mentionat ar mai fi si faptul ca expertiza specialistilor nostri din agentie reprezinta arma fara de care proiectul de optimizare seo nu ar avea o vizibilitate crescuta in motoarele de cautare.
Lucram intr-un domeniu ce presupune convergenta mai multor tool-uri, pe langa flerul si expertiza specialistilor castigate in multi ani de munca si documentare permanenta.
Folosim tool-uri performante, respectiv, instrumente platite, intrucat consideram ca sunt esentiale in conturarea unei imagini de ansamblu asupra situatiei actuale a site-ului tau, dar si in crearea unei strategii personalizate prin care sa obtinem rapid rezultatele dorite si cele mai mari beneficii in cel mai scurt timp.
In momentul in care alegi o agentie SEO, faci cea mai buna investitie pentru promovarea business-ului tau, indiferent ca il detii sau reprezinti. Si cum, in prezent, optimizarea este absolut necesara si merge mana in mana cu publicitatea, PR –ul si tehnicile de marketing traditionale, se cere sa verifici si instrumentele SEO cu care aceasta lucreaza.
Analizam competitia si crestem website ul tau
Chiar daca este vorba de elemente tehnice esentiale optimizarii in Google, trebuie sa tinem cont si de noii algoritmi care utilizeaza astfel de sisteme inteligente de indexare si pozitionare a site-ului in pagina de rezultate.
Este important sa intelegem, inainte de toate, ceea ce considera Google relevant pe acele cautari specifice de interes pentru nisa ta. Cel mai usor mod prin care putem face asta este prin alcatuirea unei analize detaliate a tot ceea ce fac ai tai competitori.
Pentru a-ti creste site-ul, trebuie sa incepem sa cunoastem:
- structura site-ului competitorilor;
- optimizarile SEO punctuale implementate de ei;
- continutul din site-ul lor.
Ca echipa dedicata si specializata intr-o agentie SEO, realizam o analiza amanuntita a competitiei, urmarind parametrii pe care ii avem in vedere in momentele in care examinam site-ul tau pe care urmeaza sa il optimizam.
Doar in acest mod putem avea o imagine completa asupra a ceea ce trebuie imbunatatit, tintind spre punctele slabe ale competitorilor tai. Elementele analizate, atat pentru competitie, cat si pentru site-ul care necesita optimizare, tin de SEO Off-Oage, SEO On-Page, Elemente tehnice si de structura.
Principalele informatii pe care le putem obtine din analiza SEO a competitiei/concurentilor si care ne pot ajuta sa crestem website ul tau sunt urmatoarele:
- Care sunt competitorii care se bucura de cea mai buna vizibilitate SEO in Google (pozitionarea lor in motorul de cutare, pe cuvintele cheie targetate, ii face sa atraga trafic organic);
- Care sunt cuvintele cheie pe care se inregistreaza cea mai mare concurenta si desigur, unde sunt oportunitati de ranking neexploatate;
- Care sunt eforturile de linkbuilding depuse de site-urile concurente, in ce ritm acumuleaza link-uri, care este profilul de ancore, sursele din care provin referintele;
- Care ar fi structura interna de link-uri cu cel mai bun grad de indexare, modul despre cum trateaza site-urile concurente acele provocari ce tin domeniul de activitate;
- Care este directia in care se indreapta strategia de content marketing a concurentilor din industrie si ce oportunitati de continut sunt obtinute;
- Care ar fi preferintele Google pentru acel domeniu – motorul de cautare abordeaza in mod diferit anumite tipuri de interogari;
- Care este ‘’capitalul de brand’’de care competitorii beneficiaza si cum influenteaza asta vizibilitatea lor SEO in Google (motorul de cautare).
Toate aceste informatii si detalii despre competitie ne ofera beneficii care joaca un rol foarte important in evaluarea corecta a dificultatii campaniei de optimizare seo, a obiectivelor pe care le avem de indeplinit si desigur, a resurselor necesare in cadrul acestui proces.
Cu toate ca echipa noastra realizeaza aceasta activitate la un nivel incipient inainte de inceperea campaniei de optimizare, rafinam analiza permanent, pe parcursul derularii ei, astfel incat sa putem adapta strategia de SEO in functie de elementele observate.
Dintr-o analiza a competitiei obtinem informatii foarte valoroase, pe care le interpretam si utilizam in mod inteligent, astfel incat eforturile noastre depuse in cadrul campaniei de optimizare sa beneficieze de un efect maxim.
- In prezent, algoritmii Google trateaza lucrurile din ce in ce mai particular, iar acest lucru inseamna ca anumite actiuni SEO pot duce la rezultate diferite, care depind de domeniul in care facem optimizarea. Astfel, la acest nivel, este destul de dificil de expus intr-o forma cat mai structurata modul in care informatiile obtinute din analiza comparativa pot influenta campania noastra in derulare.
Sa luam ca exemplu faptul ca putem identifica ritmul in care competitia acumuleaza link-uri de pe domenii noi – in functie de aceasta informatie putem decide realocarea temporara a unei parti suplimentare din buget catre o astfel de activitate.
Si ca sa avem in vedere alt context, putem observa ca propriul profil de link-uri are o calitate sub media concurentilor din industrie – in acest caz, putem propune alocarea de resurse in scopul obtinerii unor link-uri de calitate (site-uri cu autoritate buna, ziare, etc).
Analiza competitiei, insotita de o monitorizare constanta si corecta, reprezinta, pentru noi, cea mai buna metoda pentru setarea unor obiective realiste in cadrul campaniei de optimizare seo, ambele fiind indispensabile pentru atingerea lor.
Vei primi in raport tot ceea ce facem, vei intelege ce presupune optimizarea moderna, vei sti exact care e strategia si pasii pe care urmeaza sa-i facem.
Afla mai multe completand formularul
Echipa noastra te va ghida in a alege cel mai corect pachet.
Proiecte
Vezi mai multe proiectePretul pentru o optimizare seo pleaca de la 600 de lei si poate ajunge peste 3000 lei.
Dupa experienta noastra, pentru un website nou, rankarea pe prima pagina este in functie de dificultatea nisei, competitiei, samd. Estimam
undeva intre 6-9 luni rezultate remarcabile.
Sigur ca da. Dupa cum am spus si mai sus, un website fara optimizare seo este ca o masina faina fara combustibil.
Avand in vedere ca cele mai importante website-uri fac optimizare seo lunar, recomandam serviciile seo recurente deoarece sunt cele care aduc cel mai bun resultat.