Optimizare Site web

SEO – Search engine optimization este procesul prin care website-ul tau este optimizat pentru motoarele de cautare.
Optimizarea consta in implementarea recomandarilor date de motoarele de cautare.

Cel mai folosit motor de cautare, Google, foloseste peste 200 de factori de rankare. Acesti factori de rankare pot fi diferiti, in functie de mai multi factori. Pentru un ghid de incepatori va recomandam resursele google search central aici.

50
%
Crestere trafic organic
52
%
Redu bouncerate-ul
38
Average Visit Duration - Increase
27
%
Pages Per Session - Increase
De ce trebuie sa iti optimizezi websiteul?
  • Din experienta noastra foarte multi oameni pun accent pe aspectul site-ului, functionalitati, integrari, si lasa la sfarsit bugetul de marketing, in special cel de optimizare seo.

  • Din punctul nostru de vedere, un website trebuie conceput cu o structura SEO prietenoasa, inca de la inceput.

    Daca aveti un website care arata minunat, insa nu este optimizat seo, este ca si cum ai o masina foarte puternica si frumoasa, insa nu ai bani de combustibil.

Ce facem noi prin Optimizarea Website-ului

Tehnical SEO
Eliminam orice eroare de nivel tehnic pentru o vizibilitate mai buna.
SEO ON PAGE
Optimizarile on page sunt esentiale pentru o optimizare corecta.
SEO OFF PAGE
Nu neglijam partea de achizitie de linkuri deoarece este foarte importanta.

Keyword research

Keyword research – este primul pas prin care ne asiguram ca gasim cele mai potrivite cuvinte cheie afacerii tale, respectiv paginilor tale. Keyword research ul nostru este impartit in 3 tipuri de cuvinte cheie:
  1. Trafic navigational – reprezinta cautarile efectuate cu scopul de a ajunge pe un website anume in urma cautarii.
  2. Trafic informational – reprezinta cautarile efectuate cu scop informational, de a se informa asupra unui produs/serviciu.
  3. Trafic transactional – reprezinta cautarile efectuate cu scopul de a achiziona un produs/serviciu.

 

 

Dupa ce se impart cuvintele in functie de tipul lor, adaugam dificultatea cuvantului cheie si numarul de linkuri externe necesare pentru a urca acel cuvant pe prima pagina a rezultatelor de cautare.

Atribuim fiecarei pagini din website 1-2 cuvinte cheie, si alcatuim textele necesare astfel incat ingredientul minune sa fie acel/acele cuvinte cheie.

Meta tilurile si meta descrierile

Meta titlurile si meta descrierile sunt primul impact pe care il are un potential visitator cu website-ul tau. Ele arata:

Un Meta titlu scris corect va atrage atentia utilizatorilor sa intre pe website

Content

Folosim cuvintele cheie de tip long tail, pentru a ranka cu expresii care au volume mici. Cel mai frecvent folosim articolele de blog pentru acest lucru.

Realizam strategia de internal linking astfel incat motoarele de cautare sa inteleaga mai bine structura si importanta paginilor din website si pentru ca utilizatorii sa ajunga mai usor dintr-o pagina in alta.

 

Stim ca o optimizare seo corecta incepe prin verificarea erorilor care pot aparea pe website. Folosind aplicatiile google dar si alte aplicatii, descoperim toate erorile care sunt pe website si incepem remedierea lor imediata.

Totodata ne asiguram ca website-ul foloseste schema.org in functie de tipul fiecarei pagini. Google recomanda folosirea lor deoarece rata de conversie este crescuta folosindu-le.

 

Harta website-ului sau sitemap-ul ajuta motoarele de cautare sa identifice mai usor paginile si sa indexeze mai repede eventualele modificari ale paginilor. Orice optimizare seo trebuie sa cuprinda acest sitemap deoarece este mai mult decat folositor. Ne ocupam cu crearea si cu implementare lui, imediat ce website-ul este gata de lansare.

Optimizam seo toate imaginile website ului, astfel incat ele sa fie de un format prietenos motoarelor de cautare , sa aiba o dimensiune redusa, si sa le fie atribuit un nume, astfel incat sa fie gasite in cautarile de imagini.

 

Monitorizam cuvintele cheie agreate si intervenim asupra lor prin intermediul internal linkingului si a backlinkurilor. Putem urmari un numar nelimitat de cuvinte cheie si stim in fiecare zi pe ce pozitie va aflati cu respectivul cuvant cheie.

 

Strategia de link building este o componenta esentiala atunci cand vorbim despre optimizare SEO. Motoarele de cautare functioneaza pe principiul “ cu cat vorbeste mai multa lume despre tine, cu atat mai bine”. Din acest motiv avem colaborari cu bloggeri si cu alte tipuri de website-uri, unde publicam articole care sa faca trimitere catre website-ul dumneavoastra  pentru a castiga cat mai multa notorietate. Nu incepem proiecte de optimizare seo fara o strategie de link building agreata de dumneavoastra. Bugetul pentru acest tip de serviciu variaza in functie de website-ul unde este plasat articolul.

Analiza competitiei

Stim ca este foarte important in orice tip de optimizare seo sa analizam competitia.

Mergem pe principiul ca daca cineva ocupa locurile 1-5, inseamna ca au facut ceva foarte bine.

Cand analizam competitia ne uitam la cuvintele cu care rankeaza, traficul pe care il primesc, tipul de traffic, cele mai accesate pagini, unde au publicat articole, frecventa cu care publica articole, samd. Este un capitol foarte complex, pe care il detaliem cu toti clientii nostrii, deoarece stim ca este foarte foarte important.

 

Pretul pentru o optimizare seo pleaca de la 600 de lei si poate ajunge peste 3000 lei.

Dupa experienta noastra, pentru un website nou, rankarea pe prima pagina este in functie de dificultatea nisei, competitiei, samd. Estimam
undeva intre 6-9 luni rezultate remarcabile.

Sigur ca da. Dupa cum am spus si mai sus, un website fara optimizare seo este ca o masina faina fara combustibil.

Avand in vedere ca cele mai importante website-uri fac optimizare seo lunar, recomandam serviciile seo recurente deoarece sunt cele care aduc cel mai bun resultat.

 

Afla mai multe completand formularul

Descopera ofertele noastre curente

Echipa noastra te va ghida in a alege cel mai corect pachet.

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare. Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).

Mesajul a fost trimis