Backlink-urile sunt modalitatea Google-ului de a obtine informatii despre paginile web noi
Cea mai simplă explicație din spatele intrebarii „de ce sunt importante backlink-urile?” este aceasta: Sunt modul în care algoritmii Google găsesc pagini noi.
La fel cum am folosi o hartă pentru a ne îndrepta spre orașe noi, algoritmii motoarelor de cautare folosesc backlink-uri pentru a găsi, a accesa și a indexa pagini de pe pagina dvs. web.
Gândiți-vă: este mult mai probabil să găsiți un oraș nou dacă este conectat la alte orașe, nu? Un oraș minuscul care se află în mijlocul pustiului ar putea dura ceva timp – asta dacă veți reuși să-l descoperiți.
Ce inseamna asta? Ei bine, o mulțime de backlink-uri vă oferă o șansă mai bună de a fi găsit rapid.
Aceasta duce la o indexare mai rapidă și la o clasare mai mare într-o perioadă mai scurtă de timp.
Deoarece backlink-urile sunt instrumentul de navigare pe internet al motoarelor de cautare, construirea unei mulțimi de ele pe site-ul dvs. web ajută la creșterea timpului mediu necesar pentru optimizarea seo.
În medie, asta ar putea fi de oriunde între 4-6 luni.
Nu pentru a folosi scurtaturi, dar cu toții am dori să vedem clasamente mai rapide, nu? Cu backlink-uri relevante, de calitate înaltă, puteți grăbi imediat clasarea pagiinii dvs, web in rezultatele motoarelor de cautare.
Backlink-urile sunt instrumentul de gestionare a reputației motoarelor de cautare
Din păcate, motoarele de cautare nu sunt umane. Deși algoritmul a fost creat (și administrat) de oameni, software-ul nu are un creier uman.
Desigur, acest lucru vine cu avantajele sale, insa este o adevarata interpretare pentru a determina ce pagini web sunt demne de un clasament ridicat.
Introduceti backlink-uri.
Vedeți, backlink-urile sunt importante deoarece sunt utilizate ca instrument de reputație a motoarelor de cautare. Întrucât scopul lor principal este să indice căutătorii în direcția celui mai bun rezultat posibil pentru interogarea lor, nu vor indruma căutătorii în direcția unui site care scrie absurdități.
În schimb, vor să le indice către un site web popular – pentru că un site web popular înseamnă că are o reputație bună și poate fi de încredere.
Pentru a pune acest lucru în context, încercați singur. În care dintre aceste site-uri ai avea mai multă încredere?
1.Un site cu trei backlink-uri
2.Un site cu peste 300 de backlink-uri
Pariez că ai ales a doua opțiune.
Eu, persoana care citește acest articol după tine și Google, am avea toți același răspuns – pur și simplu pentru că toți ne gândim la site-uri web populare, bogate în backlink-uri, la fel de demne de încredere.
3. Backlink-uri relevante îți îmbunătățesc credibilitatea
După explicația motoarelor de cautare care doresc să afișeze rezultate de cea mai înaltă calitate pentru interogarea de căutare a unui utilizator, backlink-urile sunt, de asemenea, importante, deoarece sporesc credibilitatea.
Iată, pe scurt, ce vreau să spun:
Dacă un producător de mașini are un portofoliu de backlink-uri plasate pe bloguri auto și site-uri de știri auto, ați crede că acestea sunt mai credibile, nu? Dacă alții din industria lor se asociaza conținutului lor, se poate presupune în siguranță că ofera continut de valoare.
Cu toate acestea, dacă un producător de mașini ar completa profilul de backlink-uri cu linkuri de pe blogurile de animale de companie și magazinele alimentare, acesta ar avea efectul opus.
Motoarele de cautare s-ar gândi: „Hmm… Este acest site într-adevăr o sursă credibila în industria auto?” – tocmai faptul ca este nevoie de intrebari suplimentare ar putea determina subclasarea web site-ului
Nu uitați: Google folosește backlink-uri pentru a vă determina reputația online.
Colectarea de backlink-uri din orice loc, mai ales dacă nu sunt relevante, nu vă va aduce niciun favor.
De fapt, ar putea avea efectul opus – și vă puteți astepta la penalizarii de clasament din partea motoarelor de cautare.
4. Backlink-urile aduc trafic pe site-ul dvs. web
Nu o să vă plictisesc cu clasicul „Motoarele de cautare doresc să arate cele mai bune rezultate…”, de care tocmai te-am plictisit (probabil).
Știai asta deja.
Totuși, aceeași filozofie se aplică atunci când vorbim despre beneficiile suplimentare oferite de traficul generat de mult doritele backlink-uri
Gândiți-vă: Motoarele de cautare nu vor avea încredere într-un site web care nu are trafic. Desigur, acesta s-ar situa mai jos în rezultatele genrate de motoarele de cautare.
Pe de alta parte, site-urile cu mult trafic trebuie să fie de încredere și să ofere o anumită valoare … Am dreptate?
Indiferent dacă este vorba de postari pe site-uri de social media, postari pe blogul dvs sau pe alte bloguri asociate, oricine face click pe un backlink și aterizează pe site-ul dvs. ajută la creșterea referral traffic.
Așadar, atunci când implementați propria strategie de creare de linkuri, vizați backlink-uri de pe site-uri relevante, de înaltă calitate, cu o autoritate de domeniu de 40+. Aceste site-uri web au o audiență mai mare si mai stabilă și este o șansă mai bună de a crește traficul global către propriul site web.